Elektřina

Již tuto sobotu můžete vyrazit na speciální exkurzi vodní elektrárny Dalešice

AUTOR: Martin Pokorný

Ostatní

Ukrajině pomáhá opravovat energetickou infrastrukturu i český GasNet

AUTOR: Martin Pokorný

Elektromobilita

V Česku se rozjíždí národní šampionát elektromobilů. Má sedm závodů po celém Česku

AUTOR: Tereza Komárková

Ostatní
Dodavatelé energií

Nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií je dle průzkumu ČEZ

Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu "Nejdůvěryhodnější značka 2022" téměř 900 značek v 90 kategoriích od rychloobrátkového zboží až po poskytovatele služeb.
 
FOTO: ČEZ

autor

Martin Pokorný

18. listopadu 2022

Reklama
Reklama

Společnost ČEZ Prodej pošesté za sebou stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií.

Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době největší energetické krize za posledních třicet let. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor zhruba 4 000 respondentů.

„Období krize je vždy prubířským kamenem důvěry. Současná doba je pro zákazníky velmi náročná. Jsem rád, že klienti oceňují, že ČEZ zůstává věrný svému dlouholetému přístupu a dál se k zákazníkům chová transparentně a férově. Dodržujeme podmínky smluv, nenabízíme produkty, které se pro domácnosti nehodí. Také rozšiřujeme síť kontaktních míst, tak abychom byli lidem co nejdostupnější, rozšiřujeme funkce on-line portálu MŮJ ČEZ, motivujeme k zákazníky k úsporám a nabízíme jim k tomu odborné poradenství,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej v posledním roce významně posílil digitální kanály i celkovou zákaznickou obsluhu. Rozšířil možnosti on-line portálu MŮJ ČEZ, tak aby si co nejvíce záležitostí mohli lidé vyřídit z pohodlí domova a zároveň měli neustále přehled o své aktuální spotřebě. Portál již využívá přes 1 000 000 zákazníků.

Od loňského srpna otevřel ČEZ Prodej po celé republice přes 70 nových kontaktních míst na pobočkách České pošty, kam jsou zvyklí chodit zejména senioři. Nabral také nové operátory do call center a zákaznických center.

ČEZ Prodej také podporuje své zákazníky v úsporách. Poradenský portál www.setrim.cz, který nabízí desítky rad a tipů na úsporná opatření šitá na míru konkrétní domácnosti, již navštívilo 900 000 zájemců. I výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků za říjen ukazují, že nyní je s našimi zaměstnanci spokojeno 95 % zákazníků.

Zdroj: ČEZ, Setrim.cz

Nenechte si ujít
Reklama
Ceny energií v ČR

ČEZ vydělal v roce 2022 rekordních 80 miliard korun

Autor: Martin Pokorný

21. března 2023

Využití biometanu

Podíl biometanu v distribuci v České republice roste

Autor: Martin Pokorný

20. března 2023

Šampionát elektromobilů

V Česku se rozjíždí národní šampionát elektromobilů. Má sedm závodů po celém Česku

Autor: Tereza Komárková

19. března 2023

Ceny energií v Evropě

Evropané se dočkají předvídatelnějších a nižších cen elektřiny

Autor: Marek Kuřina

18. března 2023

Pomoc Ukrajině

Ukrajině pomáhá opravovat energetickou infrastrukturu i český GasNet

Autor: Martin Pokorný

14. března 2023

Vodní elektrárny v ČR

Již tuto sobotu můžete vyrazit na speciální exkurzi vodní elektrárny Dalešice

Autor: Martin Pokorný

13. března 2023

Další články