Plyn

Zemního plynu bude dostatek, Evropa se totiž dohodla na spuštění společných nákupů

AUTOR: Martin Pokorný

Plyn

Alžírský plyn by mohl nahradit dodávky z Ruska, jedná se i o dalších nerostných surovinách

AUTOR: Martin Pokorný

Plyn

Data o stavu zásobníků s plynem půjde sledovat průběžně

AUTOR: Marek Kuřina

Ostatní
Dodavatelé energií

Nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií je dle průzkumu ČEZ

Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu "Nejdůvěryhodnější značka 2022" téměř 900 značek v 90 kategoriích od rychloobrátkového zboží až po poskytovatele služeb.
 
FOTO: ČEZ

autor

Martin Pokorný

18. listopadu 2022

Reklama
Reklama

Společnost ČEZ Prodej pošesté za sebou stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií.

Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době největší energetické krize za posledních třicet let. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor zhruba 4 000 respondentů.

„Období krize je vždy prubířským kamenem důvěry. Současná doba je pro zákazníky velmi náročná. Jsem rád, že klienti oceňují, že ČEZ zůstává věrný svému dlouholetému přístupu a dál se k zákazníkům chová transparentně a férově. Dodržujeme podmínky smluv, nenabízíme produkty, které se pro domácnosti nehodí. Také rozšiřujeme síť kontaktních míst, tak abychom byli lidem co nejdostupnější, rozšiřujeme funkce on-line portálu MŮJ ČEZ, motivujeme k zákazníky k úsporám a nabízíme jim k tomu odborné poradenství,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej v posledním roce významně posílil digitální kanály i celkovou zákaznickou obsluhu. Rozšířil možnosti on-line portálu MŮJ ČEZ, tak aby si co nejvíce záležitostí mohli lidé vyřídit z pohodlí domova a zároveň měli neustále přehled o své aktuální spotřebě. Portál již využívá přes 1 000 000 zákazníků.

Od loňského srpna otevřel ČEZ Prodej po celé republice přes 70 nových kontaktních míst na pobočkách České pošty, kam jsou zvyklí chodit zejména senioři. Nabral také nové operátory do call center a zákaznických center.

ČEZ Prodej také podporuje své zákazníky v úsporách. Poradenský portál www.setrim.cz, který nabízí desítky rad a tipů na úsporná opatření šitá na míru konkrétní domácnosti, již navštívilo 900 000 zájemců. I výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků za říjen ukazují, že nyní je s našimi zaměstnanci spokojeno 95 % zákazníků.

Zdroj: ČEZ, Setrim.cz

Nenechte si ujít
Reklama
Řešení energetické krize

Pomoc státu se míjí účinkem, třetina firem nevyužívá žádné vládou zavedené opatření

Autor: Marek Kuřina

25. listopadu 2022

Řešení moderní energetiky

Trh fotovoltaik a dalších úsporných řešení rychle roste, dodavatelé hlásí rekordy

Autor: Marek Kuřina

24. listopadu 2022

Jak sehnat dodávky energie poradí manuál

Dodávky energií pomůže obcím zajistit podle ministerstva kontraktační povinnost

Autor: Martin Pokorný

23. listopadu 2022

Jaderná energetika v ČR

Temelín dodává do přenosové soustavy historicky nejvíc elektřiny

Autor: Marek Kuřina

22. listopadu 2022

Spotřeba elektřiny

Výměnou starých spotřebičů lze výrazně snížit výdaje za elektřinu

Autor: Martin Pokorný

22. listopadu 2022

Nárazová odorizace

Tento týden kontroluje GasNet před zimou těsnost plynovodů

Autor: Marek Kuřina

21. listopadu 2022

Další články