Plyn

Česko posiluje energetickou bezpečnost získáním kapacity v německém terminálu Stade

AUTOR: Marek Kuřina

Ostatní
Dodavatelé energií

Nejdůvěryhodnějším dodavatelem energií je dle průzkumu ČEZ

Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu "Nejdůvěryhodnější značka 2022" téměř 900 značek v 90 kategoriích od rychloobrátkového zboží až po poskytovatele služeb.
 
FOTO: ČEZ

autor

Martin Pokorný

18. listopadu 2022

Reklama
Reklama

Společnost ČEZ Prodej pošesté za sebou stanula v žebříčku Nejdůvěryhodnější značka na stupních vítězů v kategorii dodavatelé energií.

Pozici dodavatele, kterému lidé nejvíc důvěřují, si udržela i v době největší energetické krize za posledních třicet let. Průzkum zaměřený na spotřebitelskou důvěru se dotazuje na názor zhruba 4 000 respondentů.

„Období krize je vždy prubířským kamenem důvěry. Současná doba je pro zákazníky velmi náročná. Jsem rád, že klienti oceňují, že ČEZ zůstává věrný svému dlouholetému přístupu a dál se k zákazníkům chová transparentně a férově. Dodržujeme podmínky smluv, nenabízíme produkty, které se pro domácnosti nehodí. Také rozšiřujeme síť kontaktních míst, tak abychom byli lidem co nejdostupnější, rozšiřujeme funkce on-line portálu MŮJ ČEZ, motivujeme k zákazníky k úsporám a nabízíme jim k tomu odborné poradenství,“ říká Tomáš Kadlec, generální ředitel ČEZ Prodej.

ČEZ Prodej v posledním roce významně posílil digitální kanály i celkovou zákaznickou obsluhu. Rozšířil možnosti on-line portálu MŮJ ČEZ, tak aby si co nejvíce záležitostí mohli lidé vyřídit z pohodlí domova a zároveň měli neustále přehled o své aktuální spotřebě. Portál již využívá přes 1 000 000 zákazníků.

Od loňského srpna otevřel ČEZ Prodej po celé republice přes 70 nových kontaktních míst na pobočkách České pošty, kam jsou zvyklí chodit zejména senioři. Nabral také nové operátory do call center a zákaznických center.

ČEZ Prodej také podporuje své zákazníky v úsporách. Poradenský portál www.setrim.cz, který nabízí desítky rad a tipů na úsporná opatření šitá na míru konkrétní domácnosti, již navštívilo 900 000 zájemců. I výsledky průzkumu spokojenosti zákazníků za říjen ukazují, že nyní je s našimi zaměstnanci spokojeno 95 % zákazníků.

Zdroj: ČEZ, Setrim.cz

Nenechte si ujít
Reklama
Výsledky hospodaření společnosti ČEZ

ČEZ za tři čtvrtletí vydělal 29,8 mld. Kč, meziročně o 43 % méně

Autor: Marek Kuřina

16. listopadu 2023

Elektroenergetika

Nárůst regulovaných cen za přepravu a distribuci plynu zdraží v Česku teplo

Autor: Marek Kuřina

03. listopadu 2023

Jaderná energetika

Jaderný průmysl v Česku: Cestovní mapa rozvoje malých a středních reaktorů

Autor: Martin Pokorný

01. listopadu 2023

Další články